צרו קשר
צרו עימנו קשר

    advertising

    כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל

    מאמר זה הוא מדריך שילמד אתכם כיצד להשיג חיסכון בשטח האחסון במפעל על ידי שימוש ביחידת אחסון מודולרית או ביחידת מדפים ממתכת, כדי לפנות שטח רצפה נוסף במפעל.

    כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל

    בדרך כלל, כשישים אחוז מהמפעל תפוסים על ידי יחידות אחסון. לעתים קרובות אלה מוערמים זה על גבי זה ומביאים לבזבוז שטח רב.

    כדי להשיג חיסכון, צריך תוכנית וחזון לעתיד. צריך להיות גם היבט תקציבי לכל העניין הזה – תקציב למדפים טובים יותר, למשל.

    על מנת להבטיח שימוש יעיל בשטח האחסון במפעל, פותחו יחידת אחסון מודולרית ויחידת מדפים ממתכת. שני פתרונות אלו תוכננו כדי לחסוך במקום ולספק חווית משתמש טובה יותר.

    יחידות אחסון מודולרית כפתרון חדשני

    כחברה השואפת לספק את הפתרון הטוב ביותר עבור לקוחותינו, המצאנו כמה דרכים כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל הכוללות שימוש ביחידות אחסון או מדפים.

    שטח אחסון במפעל הוא אחד התחומים שבהם מנהלי תעשייה יכולים לצפות לחסוך בעלויות. הסיבה לכך היא שניתן להתקין בקלות יחידת אחסון מודולרית בקנה מידה קטן.

    עבור מפעל, הדרך היעילה ביותר להשיג חיסכון בשטחי האחסון במפעל היא לקנות יחידת מדפים ממתכת, והוא בעל יתרון מכיוון שהוא לוקח פחות שטח רצפה בהשוואה לסוגי מדפים אחרים.

    יחידת מדפים ממתכת זו מספקת גם צדדיות רבה שכן העיצוב שלה מאפשר לכם לאחסן סוגים שונים של פריטים החל מפריטים קלים כמו קופסאות, מוצרי נייר וכו', ועד לחומרים כבדים כמו ארגזי כלים ומכונות.

    לסיכום, כאשר כושר הייצור גבוה, שטח האחסון במפעל הוא פרימיום. בין אם התעשייה שלכם היא ייצור או משלוח, אתם יכולים להשתמש ביחידות מדפים ממתכת כדי ליצור אחסון מודולרי. הם יכולים להיות מוערמים זה על גבי זה ליעילות. מחסן מאורגן היטב אומר שאתם ממקסמים את הפוטנציאל העסקי ומצמצמים את הסיכון של הוצאות יתר על שטח אחסון.

    מקווים שהצלחנו להסביר בצורה טובה כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל. במפעל שלנו אנו מתחמים בתחום החסכון.

    אתם מוזמנים לפנות אלינו עם כל שאלה נוספת והתייעצות בנוגע לשאלה כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל.

    מדפים מודולריים למחסנים

    אחד מפתרונות האחסון היעילים ביותר המוצעים כיום לחברות ובתי עסק הם מדפים מודולריים למחסנים המספקים מענה מדויק לפי צרכי הלקוח. לכל עסק המייצר סחורות או כזה המייבא ומוכר אותן ללקוחותיו יש מן הסתם מחסן בו מאוחסנת הסחורה על גבי מערכת מידוף לאחסנה קלה או כבדה. תכנון נכון של מערכת מדפים מודולרית יאפשר את הנחת המוצרים בצורה כזו שיהיו נגישים לעובדים העוסקים […]

    קראו עוד

    כיצד לשפר קיבולת אחסון תוך שימוש במערכות מידוף

    ניצול מיטבי של קיבולת האחסון הינו  נדבך חשוב בכל ענף תעשייתי, וחשיבות גדולה יש לבחירתם של פתרונות מידוף מתאימים לסוג המפעל. בכל מפעל יש מספר מחסנים – כששני הגדולים והחשובים שבהם הם מחסן חומרי הגלם ומחסן תוצרת גמורה. אלו פתרונות מידוף ניתן למצוא כיום בשוק? להלן דוגמאות לסוגים נפוצים אותם ניתן להשיג יחד עם ייעוץ הנדסי מקצועי.

    קראו עוד
    דילוג לתוכן