צרו קשר
צרו עימנו קשר

    advertising

    כמה עובדות על מדפים לעומסים קלים ובינוניים

    מדפים לעומסים קלים ובינוניים
    תחום המידוף לעומסים קלים ובינוניים עבר שינוי מהותי במהלך ארבעת העשורים האחרונים. בתחילת שנות השבעים עיקר המידוף הקל התבסס על מערכות מדפים מדגם סופא סלוט, מדפים הבנויים משילוב מדפי מתכת המוברגים לעמודי זווית מחוררים. החיבור נעשה בעזרת ברגים ומשולשי חיזוק.
    החסרונות העיקריים בשיטת המידוף הקל מדגם הסופא סלוט הינם ברמת יציבות המערכת (לא מעט מחסנים בשיטה זאת קרסו והתמוטטו) וכן, במגבלות הגובה שניתן לבנות את המידוף. במשך השנים התפתחו מערכות מידוף מודולאריות שאפשרו בניית מערכות מידוף לעומסים קלים ובינוניים עם מדפים המאפשרים מגוון רחב של פתרונות אחסון. להלן מספר דגמים עם מגוון האפשרויות שניתן ליישם עימם:

    מדפים לעומסים קלים ובינוניים מדגם וריץ
    מדפי וריץ הינם מדפים ממתכת המחוברים בעזרת תפסניות לעמודי המסגרות. שינוי הגבהים נעשה בקלות רבה. אין צורך בפתיחת ברגים אלא בהרמת המדף, שינוי מיקום התופסניות והנחת המדף במיקומו החדש. בנוסף, המדפים יכולים להיות מחורצים בחריצים המאפשרים שילוב חוצצים המהווים חציצה במדף.

    בניית מערכת מדפים לגובה
    שיטת בניית מדפים לעומסים קלים ובינוניים מדגם וריץ, מאפשרת בניית מדפים לגובה – מערכת מדפים גבוהה לעומסים קלים כאשר איסוף הפריטים נעשה בעזרת מלקטת. המחסנאי יושב בתוך המלקטת המאפשרת תנועה לאורך השורות ומחוצה לה וכן עליה לגובה. המחסנאי אוסף את הפריטים ומניח אותם בתא מיוחד מתוך המלקטת. יציבות מערכת המדפים נעשית בעזרת מבנה המסגרות ומערכות ההקשחה. שיטה זאת מתאימה לארכיבים ולמחסנים לפריטים בעומסים קלים כאשר רוצים וניתן לנצל את הגובה. נכון להיום, ניתן לבנות מידוף למלקטות עד גובה של 12 מטר.

    בניית מדפים בקומות
    בניגוד לעבר הלא רחוק, בה ניתן היה לבנות מערכת מדפים בקומה אחת, מאפשרת שיטת המדפים המודולארית בניית מערכת מדפים בקומות, תוך שימוש במבנה המידוף כתמיכה לריצפת הגלרייה. העלאת הסחורה לקומות העליונות נעשית במגוון אפשרויות. ניתן להעלות את הסחורה דרך שערי העמסה הממוקמים בכל קומה. ניתן לשלב מעלית משא המאפשרת העלאת סחורה לכל קומה וכמובן דרך מערכי המדרגות המשולבים במערכת האחסון. אפשרות נוספת קיימת על ידי מערכות מסועים המאפשרים העלאה והורדת הסחורה מהגלרייה.

    מדפים בשילוב מגירות
    אפשרות נוספת הקיימת במידוף לעומסים קלים, הנה שילוב מדפים עם מגירות. אפשרות זאת נותנת פתרון לאחסון פריטים בתוך מגירות בגדלים שונים עם אפשרות לבניית מחיצות במגירה. פתרון זה מאפשר שילוב של אחסון פריטים קטנים בצורה מסודרת תוך שמירה על סדר ואפשרות שליפה נוחה של הפריטים.

    קורות וסיפונים לעומסים קלים ובינוניים
    מערכת מדפים מדגם וריץ כוללת אפשרות של שילוב קורות שעליהן מונחים סיפונים המאפשרים אחסון פריטים לעומסים בינוניים (עד 1000 ק"ג לעומס מפולג למפלס). בנוסף שימוש בקורות וסיפונים מאפשר אחסון פריטים במפתח של עד 300 ס"מ אורך למפתח. שילוב מדפים לעומסים קלים עם קורות לעומסים בינוניים עם אורכי מידוף כאמור לעיל, מאפשרים מגוון רחב של פתרונות. כמו כן, שילוב הקורות במערכת המדפים, מאפשר בניית גלרייות מעברים לגבהים גבוהים יותר מאשר בגלריית מדפים הבנוייה על בסיס מדפים מודולאריים בלבד. לדוגמא, מערכת מדפים לגלריית מעברים הכוללת חמש קומות המתנשאת לגובה של כ- 15 מטר.

    4 השלבים בתהליך ייצור פתרונות אחסון בגלוב

    תהליכי הייצור של מערכות האחסון בגלוב כוללים את שלב התכנון, הייצור, אבטחת האיכות וההרכבה. תהליכי העבודה המובנים בחברתנו, בשילוב עם הקפדה בלתי מתפשרת על איכות המוצרים, ובנוסף ניסיון רב השנים שלנו, מבטיחים לכם שקט, ביטחון ויציבות לשנים רבות, כמו גם ניצול מיטבי של קיבולת האחסון ונוחות מקסימלית בשימוש במערכות האחסון.

    קראו עוד

    תכנון מערך אחסון מיטבי- כיצד תעשו זאת נכון

    השלב הראשון לבנייה של פתרונות אחסון הינו תכנון מקדים. שלב זה הינו חיוני ודומה לבסיסה של פירמידה – כל שהבסיס יהיה חזק ומתוכנן נכון יותר כך הפירמידה כולה תהיה יציבה ומחוזקת כהלכה. במאמר זה נדון בשלב הראשון של תכנון  מערך אחסון , על חשיבות התכנון וכיצד ניתן למקסם שלב זה בכדי שהמדפים שייבנו ימלאו את הפונקציה שלהם בצורה הטובה ביותר.

    קראו עוד
    דילוג לתוכן