צרו קשר
צרו עימנו קשר

    advertising

    מדפים לחדרי קירור

    חדר קירור הוא חדר שהטמפרטורה שלו מתחת לאפס ומשמש לאחסון מזון, מוצרים פרמצבטיים ופריטים אחרים. כמו בכל מקום המיועד לאחסון גם בחדרים אלה יש צורך בשימוש בפתרונות אחסון שונים. מדפים לחדרי קירור מיועדים במיוחד לחדרים מסוג זה. מדפים לחדר קירור יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות ונחשבים כפתרון אחסון נוח לכל כמות של סחורה רגישה.

    היתרונות בשימוש במדפים המיועדים לחדרי קירור

    מדפים לחדר מסוג זה מותאמים במיוחד לשימוש בחדרי קירור. מדפים אלו עשויים מנירוסטה שאינה מחלידה ואינה ניזוקי בתנאי לחות כך שגם בחדרי קירור בהם שוררות טמפרטורות נמוכות שגורמות להצטברות של אדי קור הם לא יינזקו. מעבר לכך, מדפים לחדר קירור עשויים מנירוסטה חזקה ועמידה שיכול גם לעמוד במשקלים כבדים במיוחד ולשאת כמויות גדולות של מוצרים מבלי לחשוש שהמדפים יקרסו. כמו כן, ניתן להרכיב את יחידות המדפים בצורה מודולרית בכל גודל שנדרש בקלות ובמהירות. מדפים לחדר מסוג זה גם קלים לניקוי כך שהם מאפשרים לכם גם לשמור על ההיגיינה.

    המקומות להם מומלץ להיעזר במדפי חדרי קירור

    באופן עקרוני, מדפים לחדר קירור יכולים להתאים לכל עסק בו יש חדר קירור בהם נשמרים המוצרים. הם מומלצים במיוחד למקומות כמו סופרמרקטים בהם יש חדרי לכל סוג של מוצר שצריך להישמר בטמפרטורות נמוכות. כמו כן, מדפים מסוג זה יכולים להתאים לקצביות בהם ישנו לפחות חדר קירור אחד בו מאחסנים את הבשרים. לקצביות מומלץ לבחור במדפים מחוררים המאפשרים אוורור מתאים וכן מאפשרים תליית ווים עליהם יהיה ניתן לתלות חלק מסוגי הבשרים. כמו כן, מדפים לחדרי קירור יכולים להיות שימושיים במיוחד למחסני תרופות ומוצרי קוסמטיקה רגישים.

    מגוון רחב של מדפים איכותיים ועמידים לאחסון פריטים בחדרי קירור

    אנו בחברת גלוב מפעלי מתכת מספקים בעבורכם מגוון רחב של מדפים איכותיים וחזקים המיועדים במיוחד לשימוש בחדרי קירור. כל המדפים קלים להרכבה וניתן להרכיבם באופן מודולרי לכל גודל שנדרש. בנוסף, להתאמה מרבית ניתן לבחור באפשרות של מדפים בהתאמה אישית ולהנות ממדפים התפורים בדיוק לצרכיכם. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל לביצוע רכישות של מדפים חזקים ועמידים שיאפשרו לכם לאחסן את המוצרים שלכם בנוחות מרבית

    שולחנות עבודה תעשייתיים

    שולחנות תעשייתיים מצוינים למי שצריך סביבת עבודה לביצוע עיצוב, קידוד, ניהול מלאי ומשימות אחרות. הם משמשים בדרך כלל במשרדים שיש להם נושא תעשייתי או מכונאי. ניתן למצוא אותם גם במשרדים ביתיים מכיוון שהם מספקים מרחב עבודה יעיל עם אסתטיקה מודרנית. מהו שולחן עבודה תעשייתי שולחן עבודה תעשייתי הינו פריט ריהוט אשר נועד לשמש כמשטח עבודה […]

    קראו עוד

    כיצד לשפר קיבולת אחסון תוך שימוש במערכות מידוף

    ניצול מיטבי של קיבולת האחסון הינו  נדבך חשוב בכל ענף תעשייתי, וחשיבות גדולה יש לבחירתם של פתרונות מידוף מתאימים לסוג המפעל. בכל מפעל יש מספר מחסנים – כששני הגדולים והחשובים שבהם הם מחסן חומרי הגלם ומחסן תוצרת גמורה. אלו פתרונות מידוף ניתן למצוא כיום בשוק? להלן דוגמאות לסוגים נפוצים אותם ניתן להשיג יחד עם ייעוץ הנדסי מקצועי.

    קראו עוד
    דילוג לתוכן