צרו קשר
צרו עימנו קשר

    advertising

    מדפי ברזל למחסן

    אחד מפתרונות האחסון הפופולאריים ביותר כיום בהם משתמשים במחסנים של חברות וארגונים הם מדפי ברזל למחסן.
    כל בעל עסק המציע סחורה לרכישה, בין אם מדובר בעסק קטן ובין אם חברות גדולות, זקוק למקומות בהם תאוחסן הסחורה וכאן נכנסים לתמונה מדפי רשת מתכת ודומיהם המספקים פתרון מעולה ויעיל.
    ישנם סוגים שונים של מדפים המתאימים לאחסון של מוצרים וציוד במשקלים שונים, ביניהם מדפי זרימה, מדפי סופר סלוט, ואחרים.
    לכל סוג של מדפים ישנם היתרונות והחסרונות שלו ולכן בבואכם לחפש מדפי ברזל למחסן בבית העסק שלכם חשוב לאפיין מה הם הצרכים עליהם צריכים המדפים לענות, אילו סוגי מוצרים יהיהו עליהם ובאיזה משקל וכך בעצם לבחור את אלו המתאימים לכם ביותר. השימוש במדפים העשויים ברזל הפך פופולארי מאוד הודות ליתרונות הרבים שמתקבלים על ידי השימוש בהם, עליהם נרחיב בהמשך המאמר.

    היתרונות של מדפי ברזל למחסן

    בראש ובראשונה שימוש במדפים מכל סוג שהוא מאפשר ליצור סדר וארגון של המחסן כמו גם שליפה מהירה ונוחה בעת הצורך.
    בשונה ממדפי עץ אשר השימוש בהם היה נפוץ יותר בעבר, מדפי ברזל נחשבים עמידים וחזקים יותר, מה שמאפשר להניח עליהם מוצרים כבדים וכן מחזיקים מעמד לאורך שנים רבות.
    יתרונם של מדפי סופר סלוט הוא שמדובר במדפים מודולריים אותם ניתן להרכיב ולפרק מחדש בעת הצורך ובמקרים בהם רוצים לעשות שינוי בחלל וניתן להרכיב אותם במספר תצורות הודות לגמישותם והיותם רב תכליתיים.
    כמו כן, ניתן למצוא כיום מגוון סוגים של מדפי רשת מתכת בגדלים ותצורות שונות כך שכל בעל עסק יכול להתאים את סוג המדפים לצרכים שלו ובהתאם למוצרים אותם הוא רוצה לאחסן עליהם.
    תחזוקה פשוטה וניקיון קל של מדפים אלו הם יתרונות נוספים אשר הפכו אותם למבוקשים ביותר על ידי בעלי עסקים.

     ייצור והתקנת מדפי רשת מתכת

    אז איך תדעו אילו מדפי ברזל למחסן יתאימו בדיוק לצרכים של בית העסק שלכם? בשביל זה אנו ממליצים להתייעץ עם מומחים בתחום אשר יוכלו להתאים לכם את המדפים באופן המדויק ביותר.
    חברתנו מתמחה בתחום פתרונות האחסנה כבר מספר עשורים ומספקת ללקוחותיה פתרון אחסון מתקדמים תוך התאמת המידוף לצרכי בית העסק.
    אם גם אתם מחפשים מדפי סופר סלוט איכותיים או כל פתרון מידוף אחר, אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמוצרים והפרויקטים שלנו המוצגים באתר הבית.
    לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית, התקשרו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

    מתכנני מרכזים לוגיסטיים

    כיום יותר מתמיד, מרכז לוגיסטי הוא אחד מעמודי התווך של חברה או ארגון וככזה מצריך תכנון קפדני על ידי מתכנני מרכזים לוגיסטיים. לעיתים נדרשת בניית מרכז לוגיסטי חדש מאפס ובמקרים מסוימים פשוט יש צורך בהרחבת שטחי האחסון של המחסן על מנת לאפשר לארגון הכנסת סחורה בכמויות גדולות יותר או כאשר ישנם מוצרים חדשים המצריכים אחסון. מידוף נכון ופרקטי […]

    קראו עוד

    מדפים מגולוונים לתעשיה – לא על הצבע לבדו

    כשמתכננים מערכת מידוף לתעשיה, בין יתר הפרמטרים הנבחנים הינו הצבע. כיום , הצבע המקובל הינו צביעה בתנור באמצעות אבקה. לא תמיד זהוו הפתרון המיטבי, בעיקר כאשר תנאי האחסון אינם מיטביים, למשל כאשר יש לחות באזור האחסון או כאשר מאחסנים נוזלים . במקרים אלו ואחרים כדאי לשלב או לבחור במדפים מגולוונים , עמידים ואינם מחלידים.

    קראו עוד
    דילוג לתוכן