צרו קשר
צרו עימנו קשר

    advertising

    שולחנות עבודה תעשייתיים

    שולחנות תעשייתיים מצוינים למי שצריך סביבת עבודה לביצוע עיצוב, קידוד, ניהול מלאי ומשימות אחרות.

    הם משמשים בדרך כלל במשרדים שיש להם נושא תעשייתי או מכונאי. ניתן למצוא אותם גם במשרדים ביתיים מכיוון שהם מספקים מרחב עבודה יעיל עם אסתטיקה מודרנית.

    מהו שולחן עבודה תעשייתי

    שולחן עבודה תעשייתי הינו פריט ריהוט אשר נועד לשמש כמשטח עבודה לעבודה תעשייתית.  תעשייתיים מגיע בדרך כלל בשני סוגים. סוג ראשון של שולחן עבודה תעשייתי עשוי מיריעת מתכת אחת והשני עשוי ממספר חתיכות מתכת המחוברות עם ברגים ואומים.

    הסוגים הנפוצים ביותר  כוללים כאלה עם לוחות קדמיים על צירים בעלי פרופיל נמוך או כאלה עם לוחות נשלפים המתקפלים לבסיס כאשר אינם בשימוש.

    היכן משתמשים בשולחנות עבודה תעשייתיים

    שולחנות עבודה תעשייתיים הם לרוב בשימוש על ידי עסקים שזקוקים לעובדים שלהם פרודוקטיביים יותר בעבודתם כגון חברות ייצור או מפעלי הרכבה של רכבים. במקרים מסוימים, הם הכרח עבור פועלי בניין שצריכים לעמוד בלוחות זמנים ולעמוד בביקוש.

    שולחנות אלו יכולים לשמש באזורים כמו מוסך, מחסן או בית מלאכה. הם עמידים בפני חלודה, קורוזיה וסוגים אחרים של כימיקלים שעלולים לפגוע בסביבת העבודה שלכם.

    שולחנות עבודה מסוג זה מספקים גם שטח אחסון נוסף עבור כלים וחומרים אשר עשויים שלא להתאים לחללים קטנים יותר. הם עשויים מחומרים יציבים כמו פלדה ומתכת ומעוצבים עם משטחים קלים לניקוי.

    הכול עניין של פונקציונליות

    שולחנות עבודה תעשייתיים הם בעלי אפיל רטרו נהדר שיכול להשלים כל חדר בבית או במשרד שלך. העיצוב החזק שלהם אידיאלי עבור אנשים שיש להם צורך רציני בפונקציונליות.

    גורם הצורה של השולחן כולל בדרך כלל חלק עליון הנפתח לגישה נוחה לשולחן העבודה. הוא בדרך כלל גדול עם מקום בשפע בין כל תחנת עבודה .עשוי להשתנות בגובה וברוחב בהתאם לשימוש שלו לשטח הפנוי באזור שבו הוא נמצא בשימוש. רוב שולחנות העבודה התעשייתיים מתוכננים כך שהם ניתנים להערם זה על גבי זה כדי לחסוך מקום בעת הצורך.

    מעוניינים לרכוש שולחנות עבודה תעשייתים עבור העסק או הבית שלכם?

    אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ בנוגע לשולחן עבודה תעשייתי המתאים לצרכים שלכם.

    אחסון משטחים על גבי מסילה במנהרה

    במאמר זה נדון במערכת של אחסון משטחים על גבי מסילה במנהרת אחסון וכיצד זה מאפשר הגדלה הלכה למעשה של שטח אחסון הציוד במדפים.

    קראו עוד

    תכנון מחסנים לוגיסטיים

    הקמה מאפס או שדרוג של מרלו"ג קיים הם תהליכים המחייבים תכנון מחסנים לוגיסטיים על ידי חברה המתמחה בתחום. מרלו"ג הוא לב ליבו של כל עסק ונחשב לאחד מעמודי התווך בכל חברה או ארגון ולכן חשוב להקפיד על בניית מחסן לוגיסטי שיהיה פונקציונלי וייעל את תהליכי העבודה. לכל עסק ישנם צרכים משלו ושיטות עבודה שונות ולכן חשוב להתאים תוכנית עבודה […]

    קראו עוד
    דילוג לתוכן