צרו קשר
צרו עימנו קשר

    advertising

    מדפים מודולריים למחסנים

    אחד מפתרונות האחסון היעילים ביותר המוצעים כיום לחברות ובתי עסק הם מדפים מודולריים למחסנים המספקים מענה מדויק לפי צרכי הלקוח.
    לכל עסק המייצר סחורות או כזה המייבא ומוכר אותן ללקוחותיו יש מן הסתם מחסן בו מאוחסנת הסחורה על גבי מערכת מידוף לאחסנה קלה או כבדה.
    תכנון נכון של מערכת מדפים מודולרית יאפשר את הנחת המוצרים בצורה כזו שיהיו נגישים לעובדים העוסקים בליקוט ולכן חשוב לתכנן בצורה היעילה ביותר את הקמת פתרונות האחסון הללו כך שיספקו תהליכי עבודה בצורה אפקטיבית. בבואכם לבחור מדפים מודולריים למחסן חשוב למדוד את השטח המיועד וזאת על מנת להתאים את סוג וגודל המדפים כך שיספקו ניצול מקסימלי של החלל בהתאם לאופי העבודה בבית העסק.
    כיום ניתן להתאים מדפים מודולריים למחסנים אשר יהיו בעלי מספר קומות, מה שיאפשר לאחסן יותר סחורה במחסן ובאופן כזה שיהיה נגיש, נראה לעין וקל לליקוט.

    יתרונותיה של מערכת מדפים מודולרית

    ישנם כמה יתרונות בולטים אותם תקבלו לאחר התקנת מדפים מודולריים למחסן כאשר הראשון מביניהם הוא האפשרות להתאים את המדפים לפי שטח החלל ולפרק ולהרכיב מחדש בעת הצורך.
    כמו כן, כיום ניתן לבחור בין מידוף לאחסנה קלה המיועד לפריטים בעלי משקל נמוך לבין כאלו המתאימים לעומסים בינוניים עד כבדים כאשר כל סוגי המדפים נחשבים לאיכותיים ובעלי עמידות גבוהה לאורך שנים.
    על אף שרכישת מדפים מודולריים למחסנים מצריכה השקעה לא קטנה, מדובר בהשקעה הנותנת תמורה מלאה והופכת את העבודה במחסן לאפקטיבית ויעילה הרבה יותר כך שלמעשה לעובדים במחסן יהיה קל יותר לגשת אל הפריטים ולבצע את עבודת הליקוט בקלות ומבלי לבזבז זמן.

    תכנון וייצור מדפים מודולריים למחסן

    עומדים לקראת פתיחת חנות חדשה? מתכננים שינוי ושדרוג של מחסן קיים? מערכת מדפים מודולרית היא פתרון האחסון שיעשה לכם סדר וייעל את העבודה שלכם.
    חברתנו מתמחה מזה מספר עשורים בייצור מדפים מודולריים למחסנים באיכות הגבוהה ביותר ותוך הקפדה על תקני הבטיחות המחמירים ביותר בתחום.
    אם אתם מחפשים פתרונות מידוף המתאימים לעומסים כבדים- לנו יש את כל הפתרונות עבור העסק שלכם במקום אחד.
    נשמח לייעץ ולסייע לכם בבחירת פתרונות האחסון המדויקים ביותר לבית העסק שלכם!
    התקשרו עוד היום או השאירו פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

    כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל

    מאמר זה הוא מדריך שילמד אתכם כיצד להשיג חיסכון בשטח האחסון במפעל על ידי שימוש ביחידת אחסון מודולרית או ביחידת מדפים ממתכת, כדי לפנות שטח רצפה נוסף במפעל. כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל בדרך כלל, כשישים אחוז מהמפעל תפוסים על ידי יחידות אחסון. לעתים קרובות אלה מוערמים זה על גבי זה ומביאים לבזבוז שטח […]

    קראו עוד
    מידוף תעשייתי עם שינוע

    מידוף תעשייתי ושינוע ציוד- ומה שביניהם

    שינוע של פריטים בתוך המחסן עשוי להיות משימה קשה מאוד ללא תכנון נכון של המבנה הבסיסי. כאשר מדובר בפריטים כבדים או המצריכים שינוע של ציוד מכני הנדסי כבד יש צורך בהתאמת כל מערכת האחסון בה משתמשים – שכן מידוף  תעשייתי  ואופן סידורו  ייקבעו את איכות יכולת השינוע. קיימים כיום פתרונות שינוע מתקדמים באמצעות רדיו שאטל, מלגזות […]

    קראו עוד
    דילוג לתוכן