צרו קשר
צרו עימנו קשר

    advertising

    מתכנני מרכזים לוגיסטיים

    כיום יותר מתמיד, מרכז לוגיסטי הוא אחד מעמודי התווך של חברה או ארגון וככזה מצריך תכנון קפדני על ידי מתכנני מרכזים לוגיסטיים.
    לעיתים נדרשת בניית מרכז לוגיסטי חדש מאפס ובמקרים מסוימים פשוט יש צורך בהרחבת שטחי האחסון של המחסן על מנת לאפשר לארגון הכנסת סחורה בכמויות גדולות יותר או כאשר ישנם מוצרים חדשים המצריכים אחסון.
    מידוף נכון ופרקטי הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר עליו צריכים לחשוב מתכננים לוגיסטיים בבואם לתכנן את השטח כך שהחלוקה תאפשר ניצול מקסימלי ויחד עם זאת נוחות ונגישות לעובדים.
    כיום היצע האפשרויות בתחום המידוף הוא רחב ומגוון וכולל גם פתרונות מודולריים שניתנים לשינוי ושדרוג בהתאם לשינויים היכולים להתרחש בארגון בעתיד כך שעם תכנון נכון והסתכלות קדימה, כל חברה מתחומי המסחר והתעשייה יכולה ליהנות מפתרונות אלו בקלות ולייעל את העבודה השוטפת.

    תכנון בניית מרכז לוגיסטי חדש

    הקמה או שדרוג של מחסנים לוגיסטיים מחייבים את מתכנני מרכזים לוגיסטיים לבצע תוכנית עבודה מפורטת לפרטי פרטים בה יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו מיקום גיאוגרפי של המחסן, שטח, סוג הסחורה הנדרשת לאחסון, משקלי הסחורות- קל, בינוני או כבד, התחשבות בשאלה האם יש צורך בשינוע בתוך המחסן או שמדובר בליקוט המתבצע באופן ידני וגורמים נוספים.
    לאחר איסוף הנתונים מהלקוח, החברה המבצעת תציע לכם את אפשרויות המידוף המתאימות בדיוק לצרכים שלכם כך שיבטיחו עבודה יעילה ובטיחותית גם יחד.
    חשוב לזכור כי הסוגים של מדפי אחסנה שונים האחד מן השני וכל סוג יכול להכיל עומסים אחרים של סחורה וציוד ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום שיוכלו להתאים עבורכם את סוג המידוף שיחזיק לאורך זמן ויעמוד בתקנים הנדרשים לטובת שמירה על בטיחות וזהירות בעבודה.

    ליווי מקצועי על ידי מתכנני מרכזים לוגיסטיים

    כשמדובר על מחסן לוגיסטי בו כל היום ישנה תנועה של עבודים, ספקים, מלגזות, קבלה והוצאת סחורות ובכלל פעילות שוטפת של עסק, חשוב לתכנן בצורה האופטימלית ביותר את הפתרונות המידוף והגישה אליהם.
    בין אם אתם עומדים לקראת בניית מרכז לוגיסטי חדש ובין אם החלטתם להרחיב את שטח המרלו"ג של החברה שלכם- אתם צריכים לצידכם בעלי מקצוע שילוו את התהליך מתחילתו ועד סופו.
    לאחר עשרות שנים בתחום, חברתנו מתמחה בתחום פתרונות מידוף לתעשייה ומציעה ללקוחותיה שירותי ייצור ותכנון של מערכות אחסון בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.
    אם גם אתם מחפשים פתרונות מידוף מתקדמים, יעילים ובטיחותיים- צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

    כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל

    מאמר זה הוא מדריך שילמד אתכם כיצד להשיג חיסכון בשטח האחסון במפעל על ידי שימוש ביחידת אחסון מודולרית או ביחידת מדפים ממתכת, כדי לפנות שטח רצפה נוסף במפעל. כיצד להשיג חסכון בשטח אחסון במפעל בדרך כלל, כשישים אחוז מהמפעל תפוסים על ידי יחידות אחסון. לעתים קרובות אלה מוערמים זה על גבי זה ומביאים לבזבוז שטח […]

    קראו עוד

    שולחנות עבודה תעשייתיים

    שולחנות תעשייתיים מצוינים למי שצריך סביבת עבודה לביצוע עיצוב, קידוד, ניהול מלאי ומשימות אחרות. הם משמשים בדרך כלל במשרדים שיש להם נושא תעשייתי או מכונאי. ניתן למצוא אותם גם במשרדים ביתיים מכיוון שהם מספקים מרחב עבודה יעיל עם אסתטיקה מודרנית. מהו שולחן עבודה תעשייתי שולחן עבודה תעשייתי הינו פריט ריהוט אשר נועד לשמש כמשטח עבודה […]

    קראו עוד
    דילוג לתוכן