צרו קשר
צרו עימנו קשר

    advertising

    תכנון מחסנים לוגיסטיים

    הקמה מאפס או שדרוג של מרלו"ג קיים הם תהליכים המחייבים תכנון מחסנים לוגיסטיים על ידי חברה המתמחה בתחום.
    מרלו"ג הוא לב ליבו של כל עסק ונחשב לאחד מעמודי התווך בכל חברה או ארגון ולכן חשוב להקפיד על בניית מחסן לוגיסטי שיהיה פונקציונלי וייעל את תהליכי העבודה.
    לכל עסק ישנם צרכים משלו ושיטות עבודה שונות ולכן חשוב להתאים תוכנית עבודה עבור תכנון מחסן לוגיסטי בהתאם לסוג ואופי העסק כך שיספק תשתית חזקה ויציבה לפעילות היום יומית השוטפת.
    אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בתהליך ייצור מחסנים לוגיסטיים הוא בחירת המידוף הנכון והפרקטי ביותר לבית העסק תוך הקפדה על מקסום הפוטנציאל של שטח המרלו"ג וניצול מקסימלי בעזרת פתרונות אחסון אידיאליים.
    ישנם פרמטרים רבים אותם יש לקחת בחשבון בתהליך תכנון מחסנים לוגיסטיים ולכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מהתחום שיוכלו לספק את כלל הפתרונות כמו תכנון, ייצור והרכבה גם יחד.

    תהליך תכנון מחסן לוגיסטי

    ראשית, תהליך בניית מחסן לוגיסטי מתחיל באפיון של צורכי בית העסק והלקוח תוך התחשבות בפרמטרים כמו מיקום ושטח המחסן, סוג פתרונות המידוף המתאים ביותר בהתאם לעבודה המתבצעת בו, שיטות האחסון הנדרשות וגורמים נוספים אשר ישפיעו על בניית תוכנית העבודה. לאחר מכן וכחלק מתהליך תכנון מחסנים לוגיסטיים, חשוב לבחור את סוג מערכות המידוף- מדפים קבועים, מודולריים, מנהרות אחסון ואחרים וכמובן את חומר הגלם ממנו ייצרו אותם כדי לספק מדפים עמידים ויציבים לאורך זמן. לאחר בחירת סוג המדפים המתאים ביותר ועל מנת לקבל תמונה ברורה יותר של תוצאות הפרויקט, ניתן לבצע הדמיה שתאפשר להבין איך ייראה המרלו"ג החדש ולבצע שינויים טרם תהליך ייצור מחסנים לוגיסטיים. התוצאות שיושגו בשטח לאחר התהליך ישפיעו רבות על תהליכי העבודה במחסן והעסק שלכם ולכן חשוב לבחור חברה המתמחה בתחום אשר מאחוריה ידע וניסיון רב, הן בתכנון והן בייצור מערכות אלו.

    שירותי ייצור מחסנים לוגיסטיים

    בין אם אתם מתכננים בניית מחסן לוגיסטי חדש ובין אם המחסן הקיים כבר לא משרת את צורכי החברה שלכם וזקוק לשדרוג ושינוי- אנחנו כאן עבורכם!
    חברתנו מתמחה מזה מספר עשורים במתן שירותי תכנון מחסנים לוגיסטיים ומאחורינו פרויקטים רבים שבוצעו עבור לקוחות מתחומי התעשייה, שירותים ולוגיסטיקה בכל רחבי הארץ.
    אנו מציעים מגוון פתרונות אחסון איכותיים המיוצרים על ידינו מהחומרים הטובים ביותר ותוך הקפדה על תקני הבטיחות המחמירים בתחום.
    החברה מספקת שירותי תכנון מחסן לוגיסטי מתקדמים, ייצור בהתאמה אישית לפי תוכנית עבודה מסודרת והרכבה המתבצעת על ידי צוות מקצועי מטעמנו.
    לקבלת מידע נוסף אודות השירותים שלנו וקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית, התקשרו עדו היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

    שולחנות עבודה תעשייתיים

    שולחנות תעשייתיים מצוינים למי שצריך סביבת עבודה לביצוע עיצוב, קידוד, ניהול מלאי ומשימות אחרות. הם משמשים בדרך כלל במשרדים שיש להם נושא תעשייתי או מכונאי. ניתן למצוא אותם גם במשרדים ביתיים מכיוון שהם מספקים מרחב עבודה יעיל עם אסתטיקה מודרנית. מהו שולחן עבודה תעשייתי שולחן עבודה תעשייתי הינו פריט ריהוט אשר נועד לשמש כמשטח עבודה […]

    קראו עוד

    תכנון מערך אחסון מיטבי- כיצד תעשו זאת נכון

    השלב הראשון לבנייה של פתרונות אחסון הינו תכנון מקדים. שלב זה הינו חיוני ודומה לבסיסה של פירמידה – כל שהבסיס יהיה חזק ומתוכנן נכון יותר כך הפירמידה כולה תהיה יציבה ומחוזקת כהלכה. במאמר זה נדון בשלב הראשון של תכנון  מערך אחסון , על חשיבות התכנון וכיצד ניתן למקסם שלב זה בכדי שהמדפים שייבנו ימלאו את הפונקציה שלהם בצורה הטובה ביותר.

    קראו עוד
    דילוג לתוכן